bye bye väskan!!

Fia gick upp till ute platsen idag och en bit hem och då bestämde vi eftersom hon ville inte vara i väskan att nu är dte slut med väskan och att det får bli att börja gå nu, för nu är dte vår, hon växer och nu vill hon gå. Så en lycklig matte säger hej då till väskan:) Så skönt att bli av med den, nu börjar nästa steg att lära sig gå längre promenader och orka leka på uteplatsen och sen koppel träning!!!!
Idag gick jag och fia hem, skönt väder var det ute och fröken nyfiken tyckte allt var skoj:)
så skönt att se henne tycka det är kul att vara ute!
Ikväll så tänkte jag plugga lite och sen duscha!!
Fia och jag älskar våren:)
jag
fia
// zandra och fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0