29 Juni 2011

Har varit sjukt varmt ute idag, gick till jobbet idag, var skönt att gå på morgonen för är så skönt ute....
känenr mig så taggad och full med energi:)
Just nu sitter jag och lyssnar på typ gamla party låtar:) älskar att lyssna på musik som man typ älskade förut:) massa minnen!!
På fredag är jag typ ledig som det ser ut just nu, kanske blir att gå till jobbet och lämna Fia och köra en hundfri dag men får se hur det blir, annar blir det myspys med Fia:)
På tal om Fia Min lilla plutt hittar på så mycket kul och massa bus... som när man kollar ut vi ett fönster ja då står hon och hoppar upp mot fönstret och vill kolla ut hon med!!!
Tror jag skulle dö nyss för åt några inferno chips, seriöst dom är sjukt starka.... kändes som att munnen skulel brinna upp.
men nu ska jag kolla lite tv och ladda upp inför en jobb dag i morgon!!!
 Fucking hot die chips #inferno #chips #benechtwelwatgewend.


Kommentarer
Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-20 @ 03:56:19
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0