Sjukt taggad!!!

Var på nyss på promenad med Fia:) Vi gick och sen kastade vi boll:) Hade tänkt att i eftermiddag ja eller efter maten att gå en lång promenad med henne. Sitter just nu och ska snart träna och funderar på om jag ska se bb-finalen. kanske kollar lite då och då, men vet inte om jag har lust att kolla till 23:00 för hade tänkt att gå upp tidigt i morgon dels för att gå lång promenad och sen för att vänja mig in vid att det är jobb sen på tisdag och då ska jag ju upp tidigt, men får se hur jag gör med det!!!

I morgon så ska jag göra en 2 veckors typ utrensing om man kan kalla det så. Men det hela går ut på att typ inte dricka läsk, äta onttigt i 2 veckor för att bara få rensa ur kroppen. och jag tror att ska man typ sluta med socker så ska man nog sätta upp lite mål och då var 2 veckor en bra start tycker jag. Först ska jag köra nu en vecka innan semestern för att vänja mig och sen på semestern så ska vi vara ute i en stuga i skogen så kommer inte ens kunna handla onyttigt. och sen ska jag göra som vanligt att gå mycket, kanske gå ännu fler promenader eller kanske längre promenader, köra power walk, träna. Ja ju mer energi man får så kommer man ju så klart orka mer:) känner mig i alla fall sjukt taggad. Mitt mål denna sommaren är att få i mig så lite läsk/godis/chips osv som möjligt, röra mig mycket, få igång typ styrke träning, orka mycket på back träningen och få upp bra med energi till vintern. För om man har energi och orkar mer ja då är det inte så jobbigt att gå ut på vintern trots att det är kallt.
Jag vill må bra och orka mycket:) Så är peppad till 110%:)
jag ska F-n lyckas denna gång:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0