Pipleksaker=skit;)

Min dumma plan att hålla Fia lite sysselsatt har slutat med att jag vill kasta ut bollen hon leker med, dum ide att ge henne bollar som piper eller låter bom en bjällra. Jag känner hur tröttheten och irritationen på ljudet gör mig inte så glad. men får väl offra mig för min  Fia Plutts lycka;) eller så går jag in i köket;) Värst är att ju att ju mer bollen låter desto roligare är det tydligen;) Tröttnade nyss och satte på mig hörlurar och musik på högsta volym.
hörlurar=glad matte och pipboll=Fia lycklig;)
ska snart slänga i mig lite mat så magen blir glad, sen hitta något att titta på i kväll för att sedan sova.
ska gå till jobbet i morgon:)
det tar tid för mig att skriva ett inlä'gg i bloggen för jag springer runt och gör allt annat,
jag har lekt med Fia, lagat mat och ätit, försökt berätta en rolig sak.... ja de tar sin tid att skriva för mig;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0