Min älskade lilla Fia!

Den 5/6 är 6 månader sen hon föddes(på bilden är hon 5 veckor) och i 4 månader har hon bott hos mig:) Min lilla Fia Plutt, mycket har hon lärt sig och mycket har vi kvar:) Vissa dagar har inte varit tuffa vissa dagar underbara. men skulle inte vilja vara utan min lilla plutt. Och tack vare min underbara familj som hjälp mig med henne så har allt funkat ännu bättre. Älskar när hon ligger i ens knä och ser så söt ut! Min lilla Fia pluttis:)
Älskar när hon lär sig nya saker och älskar henne fast hon inte alltid gör som jag vill.
Hon är verkligen min lilla Fia:)
ha ha hon får inte plats i den där nu:)


Kommentarer
Fia

Mysiga bilder! :) Vad händer hos dig/er ikväll?

Stor kram.<3

2011-06-05 @ 09:49:12
URL: http://fiastrombeerg.blogg.se/
linda

gud så söta :)

2011-06-06 @ 17:29:34
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0