Im home!!

Yes box då vare man hemma då! Åkte hem pga av en del saker som hänt hemma, bland annat så var det något med att det regnat in vatten i lokalen så vi behövde åka dit för att kolla och sen andra saker och då kände det bättre att åka hem i stället för att åka fram och tillbaka och sen gör det inte så mycket för skulle i alla fall bli dåligt väder och sen var det skönt den tiden vi fick där tycker jag. Alltså det är både tråkigt ocg skönt att komma hem, man skulel ha en egen sommarstuga känner jag, dit man kunde åka när man ville och så. Men nu är man hemme i alla fall, Kom hem för någon timme sen. känns lite konstigt att vara hemma, att inte bara kunna öppna dörren och släppa ut Fia och låta henne springa omkring eller sitta på altanen. Men skönt att vara hemma och ha sina saker:)
En kort med rolig semester vart det, grillning, spelat spel, tittat film, solat och bara njutit och umgåtts med världens bästa familj. Resten av veckan blir det att ha semester hemma;) med promenader, kanske en utflykt med familjen, och ha det skönt hemma. Har lite bilder att lägga upp sen, på stugan, Fia, och så. Kom på nu att jag skulle tagit kort på fåren vi såg ju!!!!
Men nu ska jag snart ut med fia!!


Kommentarer
Fia

Välkommen hem igen! :)

2011-06-14 @ 19:07:59
URL: http://fiastrombeerg.blogg.se/
Sarah Ahlsten

Hej hej vad kul dina inlägg verkar vara. kommer verkligen att läsa din blogg igen. :) Hoppas du har en bra vardag =)

2011-07-01 @ 21:33:56
URL: http://jade.se/reseguide


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0