God natt

Härligt ska sova i min egna sköna säng:) efter 3 nätter i en ganska så obekväm säng
(blev skönare att sova i den när det inte var så varmt) så ska det bli så skönt att sova i min säng i natt.
Uppskattar verkligen min säng när jag sovit någon annanstans, trots att min säng inte är någon dröm säng så älskar jag min säng:) Fast skulle så klart vilja ha en riktigt skön, mjuk vacker säng, typ en himmelsäng. Skulle verkligen vilja få inreda mitt drömhem med ett riktigt härligt sovrum:)
vad sägs om typ någon av dom här sängarna:




Så vackra sängar:) Nej men nu ska jag ta och stänga av datorn, kolla tv, ta ut Fia och sen sova:)


Kommentarer
Rebecka

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 00:07:24
URL: http://djurförsäkring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0