En ganska bra dag:)

Kom för ett tag sen hem från en 2,5 times promenad  i skogen med familjen, och nu är man varm, svettig och trött. men jag älskar att gå och speciellt när man gått långt och kommer hem för då känner mig sig så duktig och det är så skönt att bara ta något att dricka och sen njuta! Fia ligger utslagen och sover och jag ska kolla film snart tänkte jag!!  Älskar att vakna på morgonen och se att solen lyser och det är fint väder!! I morgon och på måndag är det inge jobb men sen på tisdag är det jobb igen. Men sen på fredag är det sista dagen innan semestern, så då ska jag nog ta en lång promis hem med Fia, lämna av Fia för att handla och sen hem för att packa:) Fan vad jag längtar!!! Som tur är så ska pappa at med datorn och min skärm ska med så vi kan se på skräckfilmer på kvällarna så då kommer jag kunna uppdatera bloggen:) Ska ta massa bilder nu när jag har en bättre kamera och  gå mycket och bara ha semester:)

Fia innan vi gick ut!!

 

jag innan vi gick ut!!

 

 

 



Kommentarer
Sarah Carlsten!

Ha en fin lördag! :)

2011-06-04 @ 16:06:41
URL: http://shms.blogg.se/
Fia

hoppas promenaden men familjen idag var rolig! :) Jätte fin blogg & fina bilder btw! :)<3 Hälsa alla! Kram Fia (T's tjej)

2011-06-04 @ 18:26:00
URL: http://fiastrombeerg.blogg.se/
Fia

jaså? brukar du? :D va bra! Ser fram emot att träffa dig någon dag när jag är med Tompa. Vore kul :) Kram!

2011-06-04 @ 19:10:39
URL: http://fiastrombeerg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0