But here i am again:)

I know dålig uppdate senaste dagarna, men har inte känt någon lust att sitta vid datorn och skriva i bloggen. Har jobbat mycket, fullt upp med min lilla vovve som för övrigt är knäpp;) men kommer till det sen, kollat filmer och varit ute mycket och inte haft lust att blogga.But here i am again:)


Vet ni vad jag hittade??? jo en emo bild på mig från förut, det roliga med denna bild är att jag hade sån sminkning, svarta kläder på mig när jag var i skolan när det var lucia;) varför??? jo som en protest mot lucia.....
Jag tyckte/tycker att man ska fira lucia så klart, men jag tycker inte man gör det på rätt sätt, fast lucia är en av det normala och fina tradioner vi har:) typ jul/nyår/påsk/alla hjärtans dag/midsommar med mera är lite mer överdrivna tradioner, men men.. då tyckte jag att vi firade lucia fel, jag hade min jaghatarallt och trorjagäremo period:)
och lucia ska ju vara för att lysa upp världen och jag tyckte att världen var en märk plats att leva på:)
sen ville jag väl vara annorlunda, reta adam i min klass och sen var jag sur på en annan kille i min klass som hatar emo så resultat blev att jag klädd i svart, ett försök till emo målning gick till skolan på självast lucia klädd så;) Undrar vad folk tänkte;) så här såg i alla fall sminkingen ut:
(hade den tröjan på mig, fast på denna bild är inte håret fixat)

Det värsta med min emoperiod(förutom att jag inte såg riktigt klok ut;)
var det att då hade jag inte svart hår ens....

Men glad är jag att jag kom över den perioden:) och idag tycker jag inte alls som då..
men fatta att det är snart 5 år sen den bilden togs:)

 

Midsommar: Var hemma med fmailjen, åt god lunch, härlig middag och sen kollade jag film på kvällen.... Om man känner mig så vet man att jag är ingen som är ute och festar!!!

Så vad händer idag då?????? Jo som det ser ut nu så ska jag snart ut med Fia, sen åka till farmor, sen handla, sen ut med Fia och sen njuta av en tråkig söndag;) ha ha

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0