vad gör man när man är pepp??? jo man.....

Vad gör man när man är pepp???? jo man spelar massa bra musik och bara njuter:) Just nu lyssnar jag musik, fixar på rummet och ska snart ta ut Fia på promenad!!!
Här är lite musik:
http://open.spotify.com/track/56y6OXCdZaGvgYoR7mMQwE
Discocrew – Husvagn - Radio Edit
Kobojsarna – Jag Vet Du Vill Ha Mig
Ison & Fille – Stationen (feat. Stor & Aleks)
Fronda – Titta när jag flyger
Noice – I Natt E Hela Staden Vår
Idag var jag ut med Fia och körde en social träning, vi mötte hundar, barn och personer jag känner och
hon fick inte hälsa och det var jätte bra träning för henne:) Det gick bra för jag var bestämd med att hon verkligen inte fick hälsa så är nöjd!! Bara att vara envis och köra på. Annara har hon typ varit helt ben och pipboll galen idag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0