No rain because the sun is here:)

Update:Upp tidigt idag, men skönt med promenad. Började regna senare på morgonen så blev en  promenad i regnet med hundarna, sen tillbaka för mat till hundar och människor. Sen tog jag och Fia en promenad hem i regnet och sen har jag varit hemma och typ städat, handlat, promenad med Fia och sen nyss mat i magen. Nu snart väntar en dusch och sen film:) Är helt slut i huvudet och kroppen efter veckan och sen pga vädret har jag ont i huvudet!
Gått mer än 2 mil:) Blir väl ännu mer med tanken på att det bara är fredag:) stolt!!!
Håller på och läser stolthet och fördom ju och jag älskar boken och språket men det är en krånglig bok att läsa, dte är liksom ingen bok jag kan bara läsa rakt av på en dag, nej man måste koncentrera sig. Fast det är bra med såna böcker med, mina drömmars stad är såna böcker. Sen ibland är dte skönt att få böcker man läser på en dag om jag har den lusten, som linas kvällsbok 1 och 2 den kan jag läsa ut på några timmar, allt beror ju på hur mycket tid man har och sen hur lättlästa böckerna alltså en lättläst bok för mig är typ en ungdomsbok. jag läser snabbt och är jag inne i boken ja då går det snabbt att läsa:) Allt beror på hur bra jag tycker om boken och hur mycket tid jag har osv. För tillfället läser jag stolthet och fördom på jobbet, hemma ska jag börja med twilight serien och sen lyssnar jag på ljudbok-hundraåringen!!
Ikväll ska jag titta på film, vet inte riktigt vad.. nu lyser solen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0