Hål i skon är inte bra!!

Jag vet jag typ suger på att uppdatera just nu men det är så när man jobbar och har vovve. Har gått till jobbet 3 dagar denna vecka var av i går gick jag vid halv fem:) Sen är det jobba och sen är det hem och ja man hinner inte så mycket. har även varit väldigt social med Fia på kvällarna nu med alltså vi har lekt och myst och haft oss:)
har mensvärk och ont i huvudet men är lika pepp för det:)
Har bestämt mig för att försöka spara så mycket pengar jag bara kan, vilket kan ge mig motivation att verkligen sluta med onyttigt för jag får tänka på att jag ska spara pengar i stället,
måste även verkligen köpa skor för nu börjar mina skor ge upp och jag som går så mycket i jobbet och på fritiden behöver skor!!! Så ska ta ut mindre pengar i veckorna nu ett tag för att då kunna köpa skor och sen spara pengar:)
Ska bli en riktig spara:) Får se hur dte går:) vad ska jag spara till??? hmm ja det vet jag inte än...
jag får bara använda spar pengarna nu när jag behöver köpa presenter till folk! annars är det no no på spar pengarna. Det suger att vara vuxen och ha lite pengar... men man lär sig något och ja det blir bra till slut!!
Usch vad läskigt positiv jag är;)
Men nu är jag lycklig för ska se på miranda:) det är en brittisk humor serie som går på tv 4 komedi eller
vad den heter men jag har tv play så jag kan se den där och nu har avsnitt 4 kommit upp, den är så rolig att man bara garvar totalt åt den:)
adios


Kommentarer
Anton

Hejhej! =). Din blogg är verkligen grym hittade den för någon vecka sen på nätet.. jag läser den alltid ^^. Hoppas det är okej? jag känner ju inte ens dig^^.



Mvh

Anton

2011-07-31 @ 18:20:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0