Fia i cykelkorg!

Vill gärna skaffa cykel:) var så skönt att cykla idag:) problemet är med cykel är Fia, alltså visst jag skulle kunna få henne att springa med(men känns läskigt) eller få henne att sitta i korgen därfram, men det känns ännu läskigare!! pappa kan se framför sig hur fia sitter där i korgen med solbrillor på sig;) I mina tankar så ser jag hur Fia får panik i korgen eller springer rakt framför cykel(om hon springer bredvid)
Får se hur jag gör men vill ha cykel i alla fall!
Hejsan!! Regning dag idag minsann, dock slutade det regna när jag nästan var hemma:/ lite surt för då var jag redan dyblöt!! Cyklade ju hem med pappas snygga nya cykel idag. 2.5 km i regn:) var lite svårt att cykla för sadeln satt för högt så fick verkligen stärcka ut benen:) men skönt det med!
Vill gärna skaffa cykel:) var så skönt att cykla idag:) problemet är med cykel är Fia, alltså visst jag skulle kunna få henne att springa med(men känns läskigt) eller få henne att sitta i korgen därfram, men det känns ännu läskigare!! pappa kan se framför sig hur fia sitter där i korgen med solbrillor på sig;) I mina tankar så ser jag hur Fia får panik i korgen eller springer rakt framför cykel(om hon springer bredvid)
Får se hur jag gör men vill ha cykel i alla fall! om jag skaffar cykel så ska jag i så fall lära Fia att sitta i korgen och kunna springa bredvid:) Bra att ha cykel är ju om man tex som pappa sa att cykla ut någonstans och sen gå med Fia, eller om man behöver handla, eller om man behöver någonstans fort!!
Har skrivit cykel, cyklar osv så mycket nu att jag kollar på ordet och f-n vad cyklar, cyklade låter och ser fult ut!! Fult ord, cykla... ha ha jag och mina tankar!!

I morgon blir det att gå upp till hunddagiset vid runt 5 för ska öppna:) vilket betyder att jag ska gå hem runt 1 i morgon. Sen på onsdag är det heldag för alla och sen på torsdag öpnnar jag ensam och får gå hem vid 10 och sen på fredag är jag ledig men ska upp till hunddagiset för lunch!!
Nu blir det tv!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0