Hjärnan glöder!!

Fan alltså vad lycklig jag är:) Jag är lycklig men känner att jag kan släppa ur tankar och känslor:)
Satt och lyssna musik när helt plötsligt känslor och tankar dök upp så skrev ner dom:) Fick ner  dikter och det är länge sen jag lyckades få ner något:) Känner att inspirationen är back men det bästa är att jag inte är ledsen, arg eller så utan glad men att jag ändå kan skriva om sånt som behöver få komma ur mig:) Kändes som att det lossnade:) K'nns så jäkla bra att kunna få skriva av sig, få skriva om bra/dåliga känslor. Jag är lycklig men klart att dte finns saker som får en att minnas lite tråkiga saker och dom behöver få komma ur en:) Svårt att förklara hur jag menar men bara k'nslan av att få ur mig och kunna skriva är så härlig:) Har inte kännt så här på evigheter!!




Dikt 1:
Om jag kunde be dig om en enda ska skulle det vara lätt
men frågan är om du skulle lyssna
frågan är om du skulle bry dig
allt jag vill är att ha dig tillbaka
Du tog allt med dig när du försvann
inget fanns kvar och jag fick återigen resa mig upp
och gå vidare. Finns inga tårar kvar till dig, finns bara minnen kvar.
Men hur mycket jag än lever igen
hur mycket jag än klarar mig själv så vet jag att
jag skulle vilja om jag jag fick ha dig tillbaka.
Visst minns du allt vi prata om?
visst minns du alla sena nätter?
Visst minns du mig???
Frågan är skulle du lyssna om jag bad dig att komma tillbaks???



Dikt 2:
The  words in the lyric makes memories come back
I wanna scream out that i miss you so much
I say that I dont think about you but
the  words in the lyric makes memories come back
Why cant you understand that I miss you
I try to forget about you but
The words in the lyric makes memories come back


Allt du sa gjorde mig svag
Allt du gjorde fick mig att le
Att du fanns där var min lycka
Trodde du var nyckeln till allt
Men jag inser att nyckeln till allt är
Jag!!












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0