Blogga inte min starka sida!!

För att vara en som älskar att skriva så är blogga inte min starka sida, men visa dagar har man inget man vill skriva eller för den delen lämna ut i bloggen. och sen när det är mycket i jobbet så känner jag inte för att blogga.
Dessutom denna vecka har dte varit mycket eller ja inte mcyket så men vi har lite hundar och då delar vi upp passen och då blir det tuffare så klart för dom som jobbar. Har gått upp 4 vissa dagar och öppnat, gått upp dit varje dag och hem några dagar, i morgon ska jag och brorsan ha förmiddagspasset alltså ska jag upp vid 4 i morgon och sen ska jag gå hem vid runt 1. Har gått mer än 2 mil bara nu i veckan. Kan tala om att idag knde jag mig totalt död när mamma och pappa kom till hunddagiset för sov knappt något i natt och sen upp vid 4, hmm..  men lite vila och sen var det okej igen!! Kom hem för ett tag sen från affären, handlade luncher och så. Försöker spara så mcyket jag kan men f-n inte lätt! Nu ska jag snart slänga mig på sängen och mysa med Fia och kolla tv för att sedan försöka sova några timmar innan man ska upp och jobba. men som sagt har halv dag i morgon så beger mig hem runt ett
tror att jag tar med mig min lilla Fia, beror på vädret ska ju tydligen bli riktigt dåligt väder.
Men nu ska datorn stängas av och jag ska mysa med min Fia:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0