Blåbärssoppa

Hade en sjuk liten vovve igår som jag tog hand om, hon spydde och sov mest hela dagen och jag kände mig trött och sen var det dåligt väder. men nu har vi jobbat och hon har ätit blåbärssoppa, filmjölk, kyckling och ris:)
4 saker hon älskar speciellt blåbärs soppa:) var riktigt orolig för henne ett tag igår, då hon ej ville dricka och så spydde hon och bara sov.
Nu inväntar jag mat för mig och sen en promenad med Fia:)

Känns som en bra dag och som en bra vecka trots att jag knappt sov i natt.
Trodde mamma och pappa skulle go bananas(bli tokiga) på mig idag för var trött och seg så satt och skratta åt
allt ett tag:) men famtum var att trots min trötthet så var jag extremt glad idag(mamma tror att jag tror att jag var extremt glad) kände mig lycklig och go:) klararde till och med av lillbrorsans dryga skämt:)
Känns så skönt när man kommer hem och uppdaterat sig, alltså kollat bloggar, facebook, mailen, expressen:)
man känner sig uppdaterad då:) Känner att man har koll på läget och vad som hänt:)
Men nu jäklar blir det ris och köttfärssås!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0