Är så jäkla lättskrämd!!

Fortsättningen med städningen pågår just nu eller jag inte precis just nu;) Höll på och städade men sen torkade jag golvet och då var ju golvet blöt så då passa jag på att ta ut Fia en sväng med promenad och lek med ringen.
Så nu ska jag fortsätta min rensning på rummet!!
Annars har dagen varit bra, vaknade vid fem över halv fem av att Fia typ morr gruffar till och glor mot fönstret så jag titta på klockan och bara fan också... skulle ju egentligen gått upp tio över 4 men klockan ringde inte. Så typ slänge på mig kläder och skynda mig ut till brorsan som väntade. Sen begav vi oss till hunddagiset för vi skulle öppna idag.
Tog emot hundar och kände mig trött:) Sen skulle jag lämna en sak i diskrummet och så öppna jag dörren och fan vad rädd jag blev för där stod mamma, pappa och bosse, tror mitt hjärta skulle hoppa ur;) Sen begav vi oss upp till ute platsen för att rasta av hundarna och sen begav jag mig hemåt:) en halvdag på jobbet, inte helt fel:)
Kom hem och käka lunch och kolla film(linas kvällsbok, så jäkla pinsam film) och sen lekte jag med Fia, tränade henne att vara ensam, jag gick ut från rummet och satte mig i hallen med en bok och läste. Först gnällde hon lite men sen lekte hon med sin boll och sen efter typ en halv timme så gick jag in och då sov hon..... det är bra ensam träning:) hade även radio på:) Sen städa jag och sen gick jag ut och nu ska jag fortsätta städa men först ska jag leta upp Fias pipboll!!

 

 

Svar på kommentar:
"Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder?" Nej jag har använt en av blogg.se design och sen gjort om den en del. det är bra att ha en av deras designs som mall och sen ändra ut efter hur man vill ha den. Men denna jag har nu så har jag bara bytt ut bilden en så länge för har inte haft tid att göra om så mycket. // Zandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0