Yatsy och Uffe- Fias mamma och pappa

Nu är vi hemkomna från ransta:) det var jätte trevligt ju! ägarna var jätte trevliga och deras hundar yatsy(mamman) och uffe(pappan) var jätte vackra och mysiga och sociala hundar. Valparna var så söta och nu lugna. Fia somnade hos mig:) den 5 februari hämtar vi hem dom:) det längtar jag till. Kankse ska dit nästa fredag och hälsa på:)
Det var jätte kul att få träffa mamman och pappan till valparna för dom var underbara och lilla fia ja jag smälte på ne gång. men alla valparna var ju underbara. Om dom alltid var så där små och lugna skulle man lätt kunna ha alla, men det räcker med en liten gullplutt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0