snö, snö, snö

Sådär ja, alltså jag glömde helt bort att jag skulle blogg, för först lekte vi med kingen, sen svarade jag på mail och läste igenom gruppuppgiften och sen åt vi lunch och sen gick jag ut. Men nu är jag här:)
Har bestämt med pappa att om mina pengar inte kommit till i morgon så får jag låna lite så att jag kan fylla på mobilen och köpa luncher. Hoppas bara pengarna kommit in tills jag ska till skolan för annars måste jag låna pengar till tåget och bussen. Vill gärna ha mina pengar nu så jag kan betala min hund, köpa grejer till henne, köpa luncher till jobbet och sen ha pengar!
Men men det är som det är med det!!!
på tal om saker som är som det är, alla försöker proppa mig fullmed information om hundar och valpar och gör så och gör inte så och jag vet att alla menar väl, men ibland känns det som att ingen tror på mig.
Men alla vill bara hjälpa mig och få mig att förstå hur det kommer bli. Så jag kommer nog uppskatta allt jag fått lära mig, men ibland känns det för mycket bara.
Vet ni vad jag tror, jo att hela min livstil kommer att få ändras eller ja inte helt men ganska mycket och ska jag vara ärlig så ser jag fram emot lite ändring, för första gången ser jag framemot att saker och ting kommer förändras. Komemr bli tufft emellanåt men så är det i livet och har man en positiv inställning från början så kanske allt går lättare:) men vi får se:)
Nu ska jag träna lite:)


Kommentarer
therese

hey;D allt bra?

2011-01-06 @ 13:02:51
URL: http://nattstad.se/thereseej


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0