Ingen oro

Två saker:
1. mamma och pappa är lite oroliga för hur det ska gå för mig att uppfostra Fia och jag skulle kunan säga lugna puckar detta fixar sig, men jag vet att det kommer bli tufft, men jag ska klara det för jag vill ju ha en bar hund, som mår bra och sen har ju jag blivit väl uppfostrad och lärt mig så mycket av mina föräldrar så mamma och pappa var inte oroliga! Som sagt det kommer bli tufft och visst hon är liten och söt men jag vet ju så väl hur det går om man fjantar med hunden! Som sagt jag har mamma och pappa till hjälp, jag har lärt mig mycket och sen är det dags att jag får klara mig själv och visa att jag kan!! tro på mig..
2. Det känns som att det ska hända något tråkigt! alltså det är så mycket som går bra nu och roligt som ska hända att jag får en känsla av att det ska hända något som är mindre kul. Antingen är dte bara noja eller så kanske jag har rätt med min känsla. Men jag ska inte tänka på det nu, ville bara få ur mig det!
Nu ska jag fortsätta kolla på fångarna på fortet!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0