Ensamvarg:) Fast snart är det jag och Fia + min familj

Hmm nu fick jag mig en verkligen funderare på det här med förhållanden, jag vill ju helst vara ensam och jag tror jag passar som det. Men samtidigt så tror jag att jag nu skulle klara att ha ett förhållande. Vem vet;) om man får tro min familj rätt så om några år har jag min egna familj;) Hur det än är så kommer jag alltid vara nära min familj och vara trygg i mig själv och lita på mig själv!
Jag tror att bloggandet har hjälpt mig ganska mycket genom svåra och bra tider!
skriva någon rad här och där:) nu gäller det bara att få kontroll över mig helt och min kropp!
I morgon ska vi åka och kolla på lite hundsaker får se om jag kanske köper något:)
Sen förhoppningsvis ska vi åka till sala!!
Funderar på vad jag ska se för film i kväll, hmm kanske ghost writer?
bild på hur mitt hår ser ut kmmer:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0