Dags för träff 6

oj vad tiden går fort, pappa sa att om 21 veckor så ska vi ha semester, vi ska ha en stuga i Sala i en vecka. det ser jag framemot. Men detta betyder att jag har typ 19 veckor på mig att vara klar med praktiken. oj oj oj säger jag bara... om 3 veckor kommer Fia hit:) längtar. idag fick jag hem min små skålar till henne:)
jag vet jag har varit kass att skriva här och kolla facebook osv.. men det har varit en seg vecka där vi slutat sent.
förresten slingade håret igår, lila och ja håret är väl mer lila nu, ser väl lite coolt ut och har man det uppsatt så ser det snyggt ut... ha ha jag och mitt hår. så ja det var väl onödigt med all jäkla färg.. är jag nöjd??? hmm ja det blev ju inte alls som jag tänkt mig. passade jag i blont??? nepp inte alls. Till sommaren färgar jag nog det helt lila eller svart igen och sen får det vara slut på färgandet. hmm
vågar inte ta nya bilder på mitt hår, för då skulle ni skratta;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0