update om: allt och ingenting

Efter att ha kollat all mejl , bloggar osv, lagat mat så ska jag nu sätta mig och plugga. Sitter och äter kyckling och ris:) Känner att jag måste se till att skriva nu! Känns halv jobbigt med skolan. Plus att jag är sjuk. Hörde att dte går fan magsjukor överallt nu, fan om man får det liksom. usch. Alltså förresten jag kan inte fatta att det redan är onsdag i morgon, fan onsdag. förresten en rolig sak, för en vecka sen på uteplatsen(känns som jag skrivit detta) så stod jag och sparka på en sten och det var halt där, sen så sparkade jag till och då gled foten i stället på isfläcken och jag slog omkull för lyfte till på andra benet. så där satt jag och skratta. pinsamt men kul:) tur att det bara var min familj plus hundarna där. och en annan rolig sak, vi har en hund som heter vaff och sen som heter simba och i alla fall så skulle jag säga till vaff men jag tittade på simba och så sa jag va, sim, viff. Va fan viff. min bror skrattar fortfarande åt detta. jag fattar inte vad jag fick det i från.
Typiskt mig saker:
1.att kolla mig bakom ryggen hela tiden för jag tror att någon förföljer mig
2.att överanalysera allt
3. Överdramatisera första när något händer(dramaqueen som pappa säger)
4. antingen ha överdrivet bra självförtroende eller överdrivet dåligt
5. Färga håret:)
6. Möblera om mitt rum
7. skratta åt saker som inte ens är kul.
Nej plugga skiten ur mig nu.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0