Sov morgon

Härlig morgon, vaknade vid halv sju och då tog jag ut Fia sen kröp vi ner i sängen igen och sov till halv nio. och nu ligger hon i mitt knä och har hicka, lilla pluttan! Hon har lite svårt att äta nu i helgen, beror kanske på att det inte bli r samma aktivitet som på hunddagiset och att hon kanske inte gillar maten. men men vi får se i morgon om det blir bättre då. Jag har kommit på att när jag bloggar så handlar det nästan bara om fia ju;) men det kan ju bero på att jag är med henne 24 timmmar om dagen i strot sett.
jag såg på melodifestivalen igår och Erics låt var bättre än den han hade förra året, han är en duktig sångare.
men jag är inte så jätte stort fan av melodifestivalen, men det är väl kul att kolla på:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0