Saknar dig

Alla minnen som du gett oss ska alltid finnas oss mig, alla pussar och allt gos du gett oss ska jag sakna. Den lilla busungen som fanns hos oss är nu borta. Aldrig mer ska vi få se dina vackra ögon, hur du så snällt tar hand om alla hundar. Det är med stor saknad jag inser att du inte finns kvar oss hos. Men vi minns alla minnen du gett oss. Alla träd du fällt är ett bevis på vilken stark ocu underbar hund du var. Jag minns hur du tog hand om min lilla Fia, hur försiktig du var. Jag minns hur du gosade in dig bredvid en när vi vilade. Jag minns alla gånger vi sett er leka och hur vi skrattat för hur underbara ni är. Om hundar mindes så¨vet jag att alla skulle säga att dom saknade dig. Det gör ont att veta att vi inte kommer få sig dig springa in på hunddagiset, eller hur du fäller träd, eller hur du försiktig lägger dig bredvid Fia. Kingen du ska veta att vi saknar dig. En dag ska vi mötas igen, tills dess får du ha det så bra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0