borta är bra men hemma hos Fia är bäst(annars kanske hon glömmer mig)

God morgon!!! Sitter i skolan och läser lite om ett arbete, dom andra gör ecdl provet ha ha. Är så lungt och tyst, ingen Fia som behöver ut. Jag sov jätte skönt i natt, var skönt att bara ha mig att tänka på igår och en stund idag. Passade på att duscha länge eftersom hemma får man skynda på lite. men det är tomt utan Fia som inte sitter brevid mig, eller leker på golvet eller behöver gå ut, men hon har det bra i alla fall även om jag hellre hade sett att jag var med henne. Det som är bra med hundar är ju att dom saknar ju inte än, Fia känner ju min familj och hon är hemma så hon märker ju inget på dte viset, hoppas hon blir glad och vill vara med mig nu när jag kommer hem. ha ha hon kanske vill sova med tompa och inte alls vill vara med mig. hmm hoppas inte det. Min lilla Fia:)

Tänk om Fia inte alls vill vara med mig längre.. ha ha nej men tänk om hon tycker att hon har dte så bra nu och att hon inte vill vara med mig. Nu tror jag inte det, bara jag som är konstigt;)
ha ha jag får be pappa att vara elak mot henne;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0