Vår jul:)

Sitter just nu och ska snart se film, har tittat på och hjälp till med att göra smörgåstårta till i morgon, dock ska jag inte ha för gillar inte det.. jag ska bakad potatis, kött, grönskaer och pappas goda smör:) ska bli super gott och älskar när vi gör våra jular speciella på vårat viss:) så i morgon är det jul:)
ska börja dagen med en lång lång promenad runt 7, sen är det lunch, ta det lugnt, sen träna, sen ut med Fia, efter det fixa sig, se kalle, mat, ut med familjen och sen tv tittande:) låter som en toppen dag där vi får vara tillsammans och göra precis som vi vill och äta det vi verkligen gillar:) mums:)
Ska blir skönt med en lång promenad och sen ha testen av dagen till att njuta:)
men nu ska jag se film:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0