Ibland är man lite ur balans!

Fick till slut inse att det faktikskt inse att det var inget skämt utan det var måndag, lusten och all energi känns som bort blåst just nu.. Känns som jag föll in i en grop och allt jag ser är en grå dissig dimma, så känner jag just nu.. Känner ingen lust alls med något, blir sådäribland för alla.. man tappar orken ett tag. Känner så just nu plus att jag känner mig ensam och som att alla planer jag hade bara misslyckas. Tror att jag behöver få skriva av mig lite och lyssna på musik och sen så har jag ju Fia som drar med mig ut och ger mig något att göra, orkar för hennes skull. men som sagt ibland hamnar man i svackor, och jag vet att det blir bättre.. Föur var det värre, kändes som jag var instängd och kom aldrig ur svackan, jag mådde bättre emmellan åt men hela tiden var jag långt nere, kom liksom aldrig upp helt och då kämpade jag bara på och när dte var som värst stängde jag av helt nästan. Hatade hur jag var som person då. Nu idag så hamnar jag sälla i svackor, kan känna mig låg i bland men inte ofta jag faller och nu när jag faller ibland eller blir låg så kämpar jag på och försöker vekligen vara positiv för att inte falla mer och dte funkar för då håller man sig kvar ändå och eftersom jag har saker som får mig att må bra och låter folk få komma in så är det enklare att ta sig ur. Men som sagt var man kämpar på ett par dagar och sen reser man sig... Så drygt bara med vädret för vädret gör allt sämre... alltså jag kan leva med snö, regn och kyla osv men hatar när dte blir grått, trist och skitigt ute för länge och sen eftersom det är lågtryck så känner man sig nere. Men ensak kan jag säga å de är att jag har inte hamnat i deprission i alla fall och d eär jag glad över för det är läskigt att hamna där.....
nej nu ska jag rycka upp mig lite och möblera om:) det är kul och sen ska jag nog hämta hem Fia:)
Förresten vart jag väckt idag av pappa, tidningarna var försenade så var bara att gå upp och ut i kylan och halkan och traska till jobbet, men det var skönt att gå som vanligt:) men drygt med halkan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0