Lugn lugn dag!!

Goddagens alla:) hoppas de varit en bra och härlig jul för det hade jag i alla fall:)
spenderade morgonen med att gå en 3 timmars promenad, sen film och träning och efter det var fia och jag med familjen och såg tv, åt mat, var ute och gick osv:) var så mys och roligt!!
Vid halv elva gav jag upp och la mig i sängen för att se film, hade ju varit vaken sen klockan 6, gått långt, tränat och sen blir det lite jobbigt när man sitter så där som man gör på julafton och sen var jag mätt efter den underbart goda maten:) yummi.... tror jag somnade vid 12.. vakande i alla fall vid 3 av att teven var på:) sen somnade jag om och sov till halv åtta, vid 9 gick jag en promenad och sen har jag halv tittat på tv....
Nu ska jag ta fia på en pormis snart och sen fortsätta se tv, kankse träna... blir en lugn och trevlig dag.. man behöver såna dagra med, dagar man inte gör så mycket:) i morgon åker vi till farmor:)
och på tisdag är det jobba igen.. på fredag stänger vi tidigt igen och sen på lördag är det nyårsafton.... shit nästa söndag är det 2012!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0