Gamla minnen:)

Jaha då var det söndag och 3 advent då då:)
Vill ni höra en ganska rolig sak?? jo jag fick kontakt med min nästan allra första bästis:) Kasandra, vi var bästisar på lekis och i 1 an. oj vad kul vi hade. jag minns att vi nästan jämt lekte med killarna, vi vägrade leka puss leken, vi vaktade utanflr toan när den andre gick, i matsalen så brukade vi ha aromat krydda på knäcket fast när fröken tyckte vi åt för mycket av de så satte hon stopp för det:) vi hade våra bänkar bredvid varann och vi var ofta hemma hos varann:) vi både på varsin sioda av dalälvenoch kunde se varandras hus, så vi bodde haft en bro över:) så trots att vi bodde så nära så bodde vi som sagt var på varsin sida och jag åkte den röda bussen och hon den gula:) Jga minns när jag fyllde 7 år så var hon och min andre kompis andreas där och vi hade jätte kul och bland annat så lekte vi kurragömma och andreas gömde sig så vi inte hitta han och sen komn han ut och sa att han var kissnödig;) Sen har vi massa minnen som man liksom inte kommer ihåg för de var så länge sen. men det kändes kul att få höra från henne:) Har ett kort på henne, mig, andreas och min lillebror från när jag fyllde 7 år:)
Idag så är dte kallt ute men icke hindarde det mig och fia från en promenad icke... nej vi tog en promenad och nu snart väntar lunch efter det ska jag se svinlade höjder och sen bär det ut igen för en lång promis. Ska städa, träna(fick träningsvärk från gårdagensträning:), dusch och massa annat med:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0