10/12-2011

God morgon alla:) vakande runt 6 av att en liten vovve pussade mig på örat;) Så då vakande jag till och sen tog vi en morgonkissrunda och nu har Fia gått och lagt sig igen;) vilket hon älskar att göra på morgonen och själv sitter jag här och dels ska se julkalendern och sen väntar jag på att avsnitt 10 av american horror story ska släppas:)
Igår hade vi värsta ovädert på morgonen, blåst och snöade.. så vid efter 3 någon gång väckte pappa mig och frågade om jag kunde ta mig till hunddagiste för tidningarna skulle vara sena och pappa skulle köra mig... Så yrvaken och sömndrucken tog jag mig upp och slängde ner mina saker i en v'ska och sen fick jag ut Fia och innan 4 så vra jag på hunddaiset;) sen övergick ovädret till att bli regn och slask, när jag gick hem från hunddagiset vid 4 på eftermiddagen(var jag som stängde) så regnade det och var slask överallt, inte alls kul att gå i och nu har allt den där slasken blivit is, hmm kommer bli intressant att ut och gå i dag, buckligt och halt.
Men nu ska jag joina Fia i s'ngen och glo på tv och julkalendern:) tills de att vi ska passa bosse och sen runt 9 ska jag handla och sen promenad med Fia, lunch, film och sedan en riktigt långpromis:) älskar helgerna:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0