Söndags morgonen blev till kväll:)

Från söndagsmorgon till söndagskväll:) Har nyss ätit äppelsmulpaj:) så jäkla gott, vi äter ju typ aldrig fika så när man väl gör det så är de extra gott ju:) Nu ska jag se lite på tv, träna och sen njuta av en skink/ost knäckemacka(äter nästan bara knäcke i st'llet för macka för det är godast och nyttigt) eventuellt te och sen mys med Fia och kanske en film:) Mest mys med Fia för varit upptagen idag, visst har hon hängt med men har liksom inte haft helt tid med henne.. men nu jäklar blir det mys;)
Annars har det varit en bra söndag med städning, promenader och försäljning av en del saker:)
har faktiskt sålt av min pilatse boll som bara är i vägen, har ju fullt upp med träning, jobb, Fia, ut och gå med Fia så
har ingen använding av en stor boll... den hämtas i morgon. Sen så ska mina ecdl böcker skickas till en i bromma
så fick in en slant på dom med. Bra sätt att sälja saker man inte har använding av för då tjänar båda parter på det:)
Jag minns när jag var liten att jag hatade söndagar, för fanns inget på tv, söndagar kändes tråkiga och helgen var slut.. alltså jag älskade skolan men helg är ju ändå helg.... Men nu älskar jag söndagar, har ingen hat dag direkt men har fler favvo dagar.. som söndagar för det är sista ledig dagen och så kan man njuta och ha det bra
måndagar för det är starten av veckan, torsdagar för då vet man att det är snart helg, fredagar:) behöver inte ens förklara och sen lördagar för lördagar då är man helt ledig och kan göra vad man vill känns det som:)
kanske har jag lärt mig att vara glad, positiv till allt:) ha ha
ha en bra söndagskväll alla:)


Kommentarer
joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej! Jag heter Joanna och är 23 år gammal när jag var 14 fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om livet med diagnosen så folk ska få mer förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och vad det innebär så besök gärna min blogg:)

kram

2011-08-21 @ 19:13:20
URL: http://domkallarmighannes.com
joanna- att leva med Aspergers syndrom!

svar: tack just´därför jag bloggard ör att folk ska se att man inte behöver vara ett "problem" för att man har AS

2011-08-22 @ 11:20:22
URL: http://domkallarmighannes.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0