klantig morgon

Åjo visst blev dagen så som jag förutsatte, ett stå hej hela dagen:) Men dagen började liksom med att jag sprang runt och leta efter min tröja som jag inser hängde på tork. Sen satte jag på mig fel skor(foppa tofflor) och gick ut så..
kom nästan halvvägs då jag inser mitt misstag och ska vända om och halkar i lera och blöt gräs, hmm. gick hem mi blöta byxor, bytte om snabbt och drog iväg igen. Sen på hunddagiset när valpen kom så tyckte fia de var så kul så trodde hon blivit skvatt galen. Man vet aldrig med henne..... sen har dagen flytit på.. kom hem för ett tag sen...
Nu väntar promenad med älskade Fia, tv och sen sova!!
Känner mig lite så där "jobbseg".. men en promenad livar nog upp en:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0