Hösten är på inkommande!!

Jag älskar våren, sommaren och faktiskt vinter.. Men mest älskar jag nog hösten, alla vackra färger, alla lukter, den fräscha doften ute. Eller att skolorna börjar och ja i love hösten!!  Början av hösten är så vacker och sen blir dte kallare och kallare och sen kommer snön... Hösten är på g, jag känner det i luften... Alla minnen man har!!
Mår ganska okej nu, kanske för att jag tog en värktablett så En huvudvärkstablett senare och jag mår lite bättre, men nu ska vi inte lura kroppen här och tro att jag är frisk... Nepp gäller att försöka ta det lugnt fast man tycker att man mår bra!! Tog den mest för att orka lite mer, slippa det värsta av huvudvärken och halsont och för att kunna orka ta ut Fia sen!!
salas station, förra hösten!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0