En bra Söndag!!

Det är söndag min och Fias förmiddagslångpromenad är avklarad, frukost/lunch avklarad....
Har även hunnit med att gå ner till affären för att inköpa frukt till veckans frukostar
Kollat upp vad det kostar att skicka ett paket(ska nämligen sälja mina ecdl böcker)
och nu sitter jag och lyssnar på radio, läser tidiningen på internet(fattas bara en kopp te;) och låsetr fia få vila lite...
ska städa snart.. måste rensa på rummet, ta ut Fia på en jogging tur, planera träning inför nästa vecka och planera tider för jobbet. Härlig söndag:)
N'sta vecka blir det fullt upp med hundar på hunddagiset:) men skönt det för då har man mycket att göra
och så kommer man in i alla rutiner igen:)
Kommer ett inlägg sen senare om hundar och det här med alla krav vi har på våra hundar!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0