Vårstädning!!

Hejsan!! sådär nu har jag varit ute med Fia, pluggat, ätit mat!!
Känner att jag behöver städa är så jäkla stökiigt just nu. Får se när det blir tid och ork över till det med tanken på allt som är nu och så!!!  Bheöver byta gardiner, rensa på saker och lite så, vårstädning:)
Ska ju inte till skolan denna helg heller pg av vissa saker som jag faktikst inte vill skriva om här,
men hur som haver så har jag helt hundra bestämt mig för att plugga på nu här och sen i maj någon gång så ska jag kolla upp om hur långt jag kommit och så får vi ser då. Tänkte att nu när jag kan få hjälp så ska jag passa på att at den och sen plugga på.
Vte ni en sak, jag älskar att bara sitta och titta på Fia när hon gör saker, som när hon springer och leker, ligger och sover, tuggar på ben, eller när hon ligger i sin korg och tittar på en. Hon har så söta ögon, älskar min lilla fisen:)
På tal om ögon, så har jag kommit på att det första jag tittar på hos människor när jag träffar dom oavsett nya som människor jag känenr så är dte ögonen, för ögonen avslöjar mer än man tror.
Men nu ska jag titta tv och sen sova, lång dag i morgon och fullt upp nu....
Hoppas dem får en bra träff på skolan och det är tråkigt att jag inte kunde vara med, men ibland sker saker och ting som man inte kan påverka när dte ska hända!!!
Jag ska ta lite bilder på Fia, glömmer ju det, tack och lov så tar pappa massa med bilder på hunddagiset
och då hamnar fia på en massa bilder där:) för det blir liksom aldrig av att ta med kameran. Men ska ta med mig den och filma henne när hon leker osv......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0