Vad ont det kan göra!

Håller på atrt bli tokig, har nageltrång och det gör så jäkla ont!! Slog i tå jävlen nyss också:(
ska ta ett fotbad och sen försöka klippa lite gör så jäkla ont bara.
Vart förbannad på 2 ungar idag när jag var ute med Fia, jag hade henne lös och dom kom mot mig med en liten hund, så jag fick henne att sitta ner och då kom dom närmare och då fråga jag vad dom ville och då satte sig den ena tjejen på huk och ropa på Fia så ja då sprang ju Fia dit så jag fick skälla på henne och så fråga jag varför dom gjorde så och då sa dom att dom ville hälsa och att deras hund skulel få hälsa på Fia, och då sa jag till dom att då kan man fråga innan man ens går så nära. Fan vad sur jag vart. jag försöker lära Fia att vare sig man är i koppel eller utan så hälsar man inte. Och är hon i koppel så ska man gå och inte leka osv.. men vill man ha en duktig hund som mår bra och inte ska hälsa på allt och alla eller skäller på allt och alla då måste man vara sträng, det lönar sig. men Fia är väldigt duktig tycker jag, för hon satt kvar tills det att hon ropa och då han jag inte säga nej. Men sen när jag hade sagt till henne då satt hon kvar:)
Men nu blir det duscha:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0