Hoppas inte för mycket!!

Sådär nu har man varit ute på en runda med Fia och sen låtit hon springa av sig på ängen, hon fick jaga pinne, hoppa över hinder vilket jag gjorde med och sen så sprang hon med när jag gick upp och ner för backen(ska ju göra det varje dag). bra träning för mig och Fia:) Nu ska hon snart ha mat och själv ska jag duscha och sen titta tv.

I morgon blir det att gå till jobbet, skönt det. ska ju gå till jobbet måndag, onsdag och fredag, på tisdagar och torsdagar ska jag gå hem från jobbet. bra träning:)
Usch hoppas mensvärken släpper snart, får nog ta en värktablett känner jag!!
Mina funderingar på att klippa mig finns kvar känner jag, skulle vara skönt att klippa det kort nu till sommaren, men vet i tusan, kan ju lika gärna sätta upp det i hästsvans!
En konstig tanke jag fick nu men vad konstigt det ser ut med att ha navel, man har typ som ett hål i magen ser det ju ut som om man tänker efter.... weird! fast skulle se konstigare ut om vi inte hade det kanske eftersom man är ju så van att ha navel.
Förresten jag är nervös för en sak, som jag inte vil skriva här än förrens jag vet om det blir eller inte blir, vill liksom inte tänka på saken för att inte förvänta mig något. men jag intalar mig om att det kommer gå dåligt och inte alls bra och det kommer inte bli så för att då om dte blir bra så blir man ju nöjd men blir det inte så blir man inte så jätte besviken.
Nej nu ska Fia få mat!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0