I love solen!

Jag tror nästan hela sverige njuter av påskvädret.) varit en fantastiks skön påsk. Skönt att vara ledig och skönt att vara ute mycket och gå. vilket påminner mig att jag ska snart ta Fia ut på en promenad. Det jag tycker är skit med att bo i lägenhet och ej ha balkong är när det är såna här dagar. hade vi bott i hus med veranda/egen tomt eller haft balkong hade jag nog lätt varit ute hela dagen. typ suttit ute och sen gått ett par promenader.nu kan man ju typ gå ut ocg gå och sen typ sitta på en bänk och hur kul är det liksom. Ska bli så jäkla skönt nr vi åker till stugan en vecka:) hoppas på fint väder då:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0