fredag 8/4-2011

Fia sover, jag kollar på tv eller jag väntar på att klockan ska bli 8:) Så var det liksom helg nu då igen!!!
Ska tänka över allt med skolan och plugga nu i helgen.
Men nu fredagsmys!!
Dikt
När jag ledsen är så tittar jag på dig och du får mig le
när jag arg är så tittar du med dina ögon på mig och mitt hjärta smälter
när jag glad är så är du lika glad
när jag trött är så kryper du upp i min famn och gosar in dig
när allt känns jobbigt och tungt och man vet inte vad man ska göra då finns
du där och får allt att kännas bra.
vissa dom har tjej/kille, vissa skaffar barn, vissa skaffar katt men
Jag skaffa dig. Fia min plutt jag älskar dig.











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0