söndag!!

hejsan!! så nu har man fixat lite mat till i morgon och sen fixat mat till råttorna med. funderar på att stänga av datorn snart!! varit en riktig sitta vid datorn dag....haha i går satt jag vid datorn och sen vid halv 1 på natten så kolla jag klockan och då blev det typ oj då var klockan så mycket... facebook är beroende framkallande!  ska nog göra mig lite te och skorpa och krypa upp i sängen!!
i morgon börjar jobbet igen och träning:) så blir jobb och träning och lite plugga nu i veckan. sen på fredag sticker jag till skolan!! och får nya uppgifter!!

nej nu orkar min hjärna inte med mer data.... ha ha som att jag ens har en hjärna:) ja jag kan ju alltid låtsas att jag har en!! 


förresten så i går när jag snackade med mandis(amanda) så bröts samtalet men jag märkte inget utan fortsatte att prata:) sen ringde hon upp mig, snacka om att jag kände mig dum!! 

funderar på att rösta i morgon!! men jag vet inte!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0