motiverad

hur gör man för att motivera sig själv med att träna??

ställ dig och kolla in i spegel och inse att du kanske behöver träna, kolla på biggest loser
eller spring några varv runt huset.. jag lovar du kommer tycka att du behöver träna och känna dig motiverad...

eller så tänker du att om du tränar och så så kommer du definitivt inte att att hamna på tv för att du är så fet
att du inte kommer ut ur ditt eget hus!!!

det är liksom bara att träna, för att det är bara att inse att tränar man och äter rätt
så mår man bra, så varför inte bara må bra liksom...

nej jag är taggad på att förändra mig och så, just nu är jag bara trött, men så kommer jag på att när jag kommer hem sen så kan jag ju sova då:) det gäller att tänka annorlunda!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0