mini fredag

god morgon alla!! eftersom det är sista jobb dagen denna vecka för mig så känns det lite som fredag!!
så det får bli en mini fredag idag:) alltså mini fredag är en på en torsdag och man kallar dte mini fredag i fall man inte ska jobba på fredagen.... fattar ni???? ha ha nu fattar inte jag ju;)

så idag blir det att snart gå till jobbet, jobba så klart, cykla hem och fixa inför i morgon, städa, träna lite, duscha. i morgon så blir det att sova lite längre än idag, duscha, byta om och så, åka mot sala:) och sen ja plugga och så vidare!!!

men visst är det lite mysko att plugga och vara i skolan på en helg, men men det är bara 1 gång i månaden så dte tar jag gärna!!!

jag måste säga att jag verkligen verkligen börjar att älska mitt liv igen, hitta den jag är...
därför ska man inte läsa andras bloggar för då tycker man att ens liv är skit ju, alltså bara för att man är ego och så
så när jag hör om andras liv ja då vill jag ha det, ända tills jag inser att jag är alldeles för osocial och ego för att ah ett sånt liv:p jag är ju jag:)

efter en koll ut genom fönstret så blev jag inte så pepp på att gå, det regnar... skit också...
jävla höst!!!

http://www.skola.kristinehamn.se/ArbetslagsBilder/h%C3%B6st_ID15745.jpg

 

nej nus ka jag ge mig ut i regnet... hmm

 

 



Kommentarer
pubes

haha jag håller med dig! men man inspireras ju även av andra bloggar! (eller iaf jag)

2010-09-16 @ 18:23:01
URL: http://pubes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0