Mera träning

Eftersom våran ledare var i spanien så blev det cirkel träning idag.. den brukar vara på torsdagar. det jag går heter medelgympa och gymstick, men det var kul med cirlkel träning så funderar på att gå på det med:)
Ska ta mig en funderare på det:) Kanske prova att gå på det med nu denna vecka så får jag se om jag har tid och ork! handlar mera om i fall jag har tiden till det, men det tror jag nog att jag har!!
För finns inget skönare än att verkligen ta ut sig med träning när man känt sig stressad och irriterad!!!


tog kort med mobilen innan jag drog till träningen:)

Nu ska jag duscha....:) förresten min sport behå funkade perfekt idag:) är så nöjd med den!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0