måndag!!

usch fy och blä...sov inte så jätte bra i natt men jag låg skönt i sängen, jag var liksom inge trött alls.
så det var jobbigt att ta sig ur sängen för sängen var så gosig och jag var trött, sen att inse att man har en lång och jobbig vecka framför sig blev inge bättre!! alltså jag älskar att ha mycket att göra och vara i gång och specielt nu!! men morgonen för mig så är allt dåligt.... hade det inte varit för min envishet och en gnutta längtan att få starta allt så skulle jag ligga kvar i sängen!! sen så nu i början med allt så känns det jobbigare, bättre när man kommer in i allt!! visst är dte kul med nya saker, men det är skönt med när man kommit in i allt!!!

men nu ska jag ta och käka lite frukost innan jag ska cykla!!!


en trött jag!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0