lugnt och skönt

med promenad dit och hem plus gymnastiken så blir det 2 oich en halv timmes träning måndag och onsdag
plus promenader/cykling till och från jobbet och promeander i jobbet så har min träning verkligen kommit i gång...
nu ska jag bara hinna med att röra mig mer på helgerna. men sen måste man även vila i bland.
Det som verkligen är bra är just mån/onsdagar för man säger ju att man ska försöka att minst 1 gång i veckan röra sig lite extra och sen minst 1 halv timme om dagen, vilket jag lätt får ihop.

men nu ska jag ta mig en dusch, krypa ner under min mjuka filt och vila:)
eller ja sova snart!!!

måste bara säga att det är tufft att vara vuxen, specilet om man jobbar och pluggar!!
så mycket att göra, så lite tid, så mcyket ansvar... så det är ganska skönt att bo hemma!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0