klantiga jag

ja snart jobba då!!! är trött som tusan!!

ja jag är klantig gällande dikten, men tänkte att det var bäst att lägga ut förklaringen här eftersom jag inte vill att folk ska tro sen att det inte är mina dikter jag lägger ut. men alla kan göra fel!!
men jag ska verkligen bli jätte noga med att lägga ut vem som skrivit, ska skriva även om det är jag som skrivit...
grejen med den dikten var även att min kompis hade tipsat om den och så hade hon gett den till mig på msn och sen så när jag mådde dåligt och så¨letatde jag en bild att lägag ut och hittade den... sne försökte jag att länka genom bilden vilket tydligen inte funka.. men förlåt i alla fall...

jag är inte falsk och gör jag fel så erkänner jag det och ger min ursäkt....
livet är liksom kaotiskt och mycket att tänka på....

men nu glömmer vi det och tänker på en jobbig dag:) jobba och träna och plugga!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0