jag är jag

du tror att du känner mig, att du vet vem jag är, du tror att jag ska tåla allt du säger..
men vet du vad jag skiter i vad du tror!!!!

jag är jag och jag älskar mig själv
jag behöver ingen som bekräftar mig eller klagar på mig
jag har mig själv och det räcker!!

bara för att jag inte svarar på en gång så klagar du!!
bara för att allt ska vara svart och vitt i din värld så är dte inte så i min
bara för att allt du säger är rätt så är det inte så för mig!!!
jag tycker inte du är konstig.

i min värld har alla rätt:)

du säger att jag inte vet vem jag är...
men jag vet vem jag är.. :

jag är konstig, jag är ensam, jag är osocial, jag är social...

jag vet vem jag är:)

men alla älskar inte mig. alla förstår sig inte på mig!!!

jag har gjort fel i mitt liv.. jag är inte ofelbar!!

jag finns för dig vad som än händer.. för det är sån jag är!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0