jag är f#n bäst

alltså bara för att peppa mig själv så måste jag få skryta lite nu:)
jag är klar med alla skoluppgifter:) och lärarna gilla dom och dom är godkända:)
kag lyckades göra en jäkla snygg powerpoint:) jag är taggad inför redovisningen, jag jobbar, tränar och pluggar
ja jag förtjänar att tycka att jag är bäst ibland:)

så nu ska jag lägga in lite musik i mobilen(till på fredag) och sen lägga mig i sängen och
vara stolt över mig själv:) hmm kanske är jag inte så kass ändå:)

vill du må bra??? ja hitta något du är duktig på, var envis, gör det du ska och peppa dig själv:)
jag lovar du kommer må super bra:)






god natt alla och sov gott:)
//från en super stolt över sig själv zandra:)



hmm jag ser sliten ut:) sitter och diggar musik:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0