its not always easy

Ska snart sätta på lite musik och städa mitt rum!!  orkar inte med mer plugga nu!!
har ju gjort ganska mycket redan nu:) satt och kollade om jag hitta något om cd läsare men hittade ju inget. så bytte till att fördjupa mig i hur musen fungerar, och jag med min konstiga humor tycker att det är skit kul!!
har gjort en hel del på min hemsida och photoshop och läst lite om musen(ha ha) och läst lite i boken  vi ska ha till
pedagogiken... duktig jag är:) plus att jag är väldigt aktiv i first class! men jag tar skolan på riktigt allvar nu!!!

just ja jag skulle städa ja!!! ska ställa ner cyklen i källaren först.....



så här kommer headern se ut till min hemsida!!!



ja ja ha det bra!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0